Tuesday, April 17, 2012

Gagal

aku tak rasa blog ini bakal dihapuskan.. aku rasa masih boleh menjadi teman aku untuk jangka masa yang tak pasti sampai bila.. sampai aku gembira dengannya.. sampai aku terkubur dengannya.. atau sampai masanya nanti..

aku yang tak reti berbahasa.. gagal untuk sembunyikan nafsu.. gagal untuk menutup kelemahan.. gagal untuk menjadi ketua suatu hari nanti.. tapi tak pasti.. semua itu mungkin tidak pasti.. yang hanya ada angan angan sahaja.. angan angan yang direka untuk menyembuh perasaan yang gagal tadi.. jikalau ia menyembuhkan.. tapi itu semua tidak pasti..

kehidupan yang disusahkan atau kehidupan yang memang susah.. yang gagal pasti akan terus gagal? atau hanya perasaan gagal yang direka reka? itu juga tidak pasti.. masa hadapan belum pasti akan mengikut rentak kita.. rentak hidup kita.. kau tak gembira.. kerana kegagalan aku..



ok terima kasih..

No comments:

Post a Comment