Tuesday, April 3, 2012

Blog Yang Aku Rindu

lama dah aku tinggalkan blog ni.. rasa macam break dengan awek lepas tu couple balik.. lepas tu jadi macam tak biasa.. rasa macam kekok nak bersembang.. rasa macam kononnya dah berubah.. lepas tu takkan buat perkara yang sama lagi sekali.. tipikal untuk aku fikirkan benda tu.. tapi itulah yang membayangkan aku dengan blog ni..

"awak rindu saya tak?"

kalau blog ni boleh bercakap aku break balik dengan dia kot.. takut.. aku macam tak suka nak jadikan blog sebagai tempat luahan perah-saan sangat.. sebab.. blog pun bukan private untuk aku ceritakan hal-hal peribadi aku..

banyak jugak terjadi dalam hari hari aku sebelum ni.. dari menjadi orang ke manusia.. dari satu ke dua.. dari meja sana ke meja sini.. perubahan demi perubahan aku cuba buat.. pastinya untuk kebaikan aku juga..

aku cerita panjang panjang macam ni sebab blog ni bakal aku lupuskan kewujudannya.. erti kata lain aku nak break lagi dengan blog ni.. cuma taktau nak cakap macam mana.. sebab aku tak reti nak hapuskan dia.. aku sedang mencari pengganti blog ni.. aku dah dapat tumblr.. aku dah dapat twitter.. aku dah dapat facebook.. hanya pengganti blog ni saja yang belum..

minta maaf banyak banyak jika perlakuan aku dalam blog ini tidak menyenangkan beberapa pihak.. pastinya yang baik datang dari-nya, yang buruk aku akan cuba perbaiki..

ok terima kasih..

No comments:

Post a Comment