Tuesday, April 19, 2011

Kesibukan Dunia

sekarang rasa macam sudah biasa dengan tidur lewat.. hari hari aku akan hadapi masalah yang sama.. makin hari badan aku makin tough.. biasalah.. kalau dah kerja kuat mestilah badan jadi tough.. kalau aku tipu pun korang memang tak percaya aku.. huhu..


dah rasa macam burung hantu di waktu malam.. dan panda yang makan buluh pada waktu siang.. ok.. aku memang letih dan penat dan tak sihat sekarang.. memandangkan kerja yang memang tak menjamin kesihatan aku.. nasib baik aku tak hilang selera makan lagi..


kerja memang seronok.. sangat seronok.. tapi bila penat.. kerja seronok pun rasa macam seronok sikit.. kira seronok jugaklah.. sejak kerja beberapa bulan yang lepas.. aku rasa ilmu aku pasal advertising sudah meningkat banyaklah jugak kan.. insyaallah kalau aku boleh bertahan untuk terima lagi ilmu. aku akan teruskan untuk berjuang dalam industri advertising..


aku sebenarnya nak membebel.. tapi aku bukan kaki bebel.. aku kaki merepek.. sampai kaki pun merepek.. lagilah mulut.. ok sekarang aku cerita pasal merepek pulak.. ok aku sekarang dah merepek.. ok cukup..
ok terima kasih..

No comments:

Post a Comment