Friday, February 25, 2011

Jom Bersukan

ini bukan kerja amal jariah.. ini kerja aku bulan lepas punya.. iaitu pada bulan januari.. ye.. bulan ini bulan februari.. so maksudnya adalah kerja bulan lepas.. so faham ye disitu?? bagus..

ini kerja freelance aku.. lama dah tak ada kerja freelance.. so bila dapat.. seronok sikit la.. terima kasih pada kawan aku nani sebab bagi aku kerja freelance.. bukan nani pemain bola sepak.. nani sky.. dia datang dari langit.. biasa je pun kerja freelance aku ini.. tak ada la gempak mana.. alhamdulillah la dapat kerja freelance.. so.. dah tengok pergi la bersukan.. moh la kita..

ok terima kasih

1 comment:

  1. ahah...aku tau maksud tersirat ko tu...paymen tu aku xtau nk ckp la...ajid dh tanye..tp ntah..sori ye maman..nnt kitorng usahakan lagi utk bertanye

    ReplyDelete