Friday, January 14, 2011

Semakin Hari Semakin Disisih

aku tak tahulah nak cakap apa.. kesian dekat dia.. semakin hari semakin aku tinggalkan dia.. bukan tak boleh aku tegur dia, layan dia.. tapi.. aku tak dapat nak spend sepenuh masa dengan dia.. mungkin keadaan sekarang membuatkan aku meninggalkan dia secara perlahan lahan.. tapi aku masih memerlukannya.. dia suka mendengar aku bercerita sesuatu yg merepek repek seperti niyang rapik.. spend masa tengok gambar gambar kenangan bersama sama.. menjadikan satu fenomena yg mana hanya aku dan dia saja memahami.. bilakah masanya kita ingin meluangkan masa bersama?? aku rindu sangat dekat kau..



owh blog.. rasanya memang payah untuk kita spend masa bersama sama.. aku sentiasa tiada di sisimu.. owh..


ok terima kasih..

No comments:

Post a Comment