Tuesday, July 13, 2010

Poster Design Competition

design design design.. perjalanan masih jauh.. design tak gempak gempak.. pening kepala fikir pasal design.. baik aku buat duit pakai design.. itu lagi baik.. masa depan pun terjamin.. kebelakangan ini aku sibuk gila ngan freelance yg aku dapat dari kawan kawan.. antara kerja yg baru saje aku siapkan..
poster design untuk ukm (universiti kebangsaan malaysia)..  nak di jadikan cerita.. ada la satu hari ni dok aku tengah sibuk ngan keje keje aku.. member aku call dan offer aku 1 job dimana aku kena buat design poster.. nak dijadikan cerita.. memang susah nak kerja ngan kerajaan.. nak kate susah boleh tahan susah.. tapi aku tetap buat untuk dapatkan rezeki halal.. alhamdulillah setel gak la kerja aku selama beberapa minggu ni..

ade lagi beberapa design aku buat.. tapi kne reject.. ni je final untuk dorang.. tapi aku still tak puas hati ngan design aku.. huhu..

No comments:

Post a Comment